Portré
Salvatore Paonessa
színész
Életrajz
Tanulmányok:
- 2008/2009-es főiskolai évben klasszikus balettet és moderntáncot tanultam Catanzaroban az Artedanza Iskolában Giovanni Calabró vezetése alatt. Részt vettem minden főiskolai műsorban és sok nemzetközi versenyen.
Számos ösztöndíjban részesültem: Fabrizio Monteverde – Teatro dell’opera di Roma, Maestro Giovanni Rosaci – Teatro Golden of Rome és Teatro Massimo Palermo – Matteo Levaggi junior társulat.
- Budapest Táncszínház: ELIT Képzés (2018 -2019)
Munkatapasztalat:
2019 – 2021 Budapest Táncszínház (Földi Béla) vezetése
Jiri Pokorny, Zachár Lóránd, Raza Hammadi, Juhász Péter, Gustavo Oliveira és Aurelie Mounier koreográfiában szerepeltem ez idő alatt.
2015
Lausanne-ban töltöttem egy évet az Ecole-Atelier Rudra Bejar Társulatban, ahol különböző technikákat tanultam: graham-Tancredo Tavares, balett-Michel Gascard, színészmesterség, éneklés, ütős hangszerek megismerése, kendo és indián tánc. A Bejart Balettben is részt vettem a Bolero produkcióban Lausanne-ban.

Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Az semmi – ezt hallgasd meg!
Az alábbi interjú kiváló apropója lehetne, hogy nyolcvanegyedik születésnapján, egykori kaposvári kollégái egy általuk alapított elismeréssel, a „Kossuth díjasok Kossuth díjával” lepték meg a Jászai Mari-díjas, érdemes művészt, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját. Koltai Róberttel néhány nappal a díjátadás után színházi pályájáról beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Művészek írták
Peter Lindbergh – Budapest Fotó Fesztivál
A Budapest FotóFesztivál és a Műcsarnok 2025-ben immár kilencedik alkalommal rendezi meg közös fesztiválnyitó kiállítását – idén Peter Lindbergh ikonikus fotóiból válogatva. A nemrég elhunyt fotóművész műcsarnoki tárlatát fia, Simon Brodbeck, a BPF eseményét Mucsy Szilvia, a fesztivál igazgatója nyitotta meg. Szegő György -
Interjúk
„Lélek nélkül nincs is emberi arca semminek”
Interjú Hegedűs D. Gézával a gyermeki rácsodálkozásról és nagy fordulópontokról, a kitaposott ösvényekről és a színház örökkévalóságáról Kozma András