Portré
Fesztbaum Béla
Életrajz
Életpályája: Egerben született, középiskolai tanulmányait 1989-től 1993-ig a szentesi Horváth Mihály Gimnázium irodalmi-drámai tagozatán végezte. A Színház- és Filmművészeti Egyetemen 1997-ben diplomázott Marton László osztályában, majd rögtön a Vígszínházhoz szerződött, amelynek máig is tagja. Az 1999 óta működő Könnyű Esti Sértés nevű színészzenekar zenekarvezetője, billentyűs hangszereken és gitáron játszik. 2009-ben a Pannon Egyetemen színháztudomány szakos bölcsész MA diplomát szerzett.
Színházi munkássága mellett televíziós műsorok, magyar és külföldi filmek szereplője, szinkronszínészként is dolgozik.
2017-ben alapító tagja A GRUND – vígszínházi fiúzenekarnak.
Díjak: 2006-ban Hegedűs Gyula-emlékgyűrűt, 2008-ban A léggömb elrepül című egyszemélyes Kosztolányi-estjéért Ajtay Andor-emlékdíjat kapott. 2009-ben Harsányi Zsolt-emlékdíjjal tüntette ki a Vígszínház, 2011-ben Jászai Mari-díjat, 2012-ben Roboz Imre-díjat, 2013-ban pedig Ruttkai Éva-emlékdíjat vehetett át.

-
Interjúk
Az semmi – ezt hallgasd meg!
Az alábbi interjú kiváló apropója lehetne, hogy nyolcvanegyedik születésnapján, egykori kaposvári kollégái egy általuk alapított elismeréssel, a „Kossuth díjasok Kossuth díjával” lepték meg a Jászai Mari-díjas, érdemes művészt, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját. Koltai Róberttel néhány nappal a díjátadás után színházi pályájáról beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Interjúk
Apropó nélkül – beszélgetés Bánsági Ildikóval
Ady Endre Petőfiről írott sorai jutnak eszembe először róla. Mást, két-három szavas méltatást nem is mernék róla írni. Nekem ő fogalom. A BÁNSÁGI. Csupa nagybetűvel. Gyulay Eszter -
Interjúk
„Mindennek az Egyetemi Színpad az oka.”
Jordán Tamás egy rendkívül sűrű életpályát tudhat maga mögött az Egyetemi Színpadtól Szombathelyig. Volt rendező, színházigazgató, színházi fesztivál igazgató, tanár és mind a mai napig színész, nagyszerű közös produkciók részese és emlékezetes szólóestek előadója. 1961-től máig követjük, hogy hogyan próbálta mindig megteremteni a számára legfontosabb lényegét a színháznak: hogy az egy agóra legyen, egy találkozóhely, ahol az emberek kezet nyújtanak egymásnak. Farkas Éva